Saturday, September 11, 2004

Výročí

Jsou to pro mě dvě výročí. Jedno znají všichni, to druhé je osobní, protože jsou to tři roky, kdy jsem poprvé se svým přítelem navštívil USA. Tedy přesněji, přiletěli jsme 9.9. večer, strávili noc u Jesseho maminky a druhý den vyrazili do New Yorku. Již si nepamatuji co jsme přesně celý den dělali. Rozhodovali jsme se, zda navštívit Twin Towers nebo Empire State Building. Protože jsme byli v Midtown šli jsme na ESB. Koupili jsme si hromadnou vstupenku na několik turistických míst v NYC,
včetně
World Trade Center. Ten den jsem viděl WTC , tak jak je znal svět, naposledy z vyhlídkové terasy ESB. Ještě jsem Jessemu říkal: "Nemá cenu je fotit, je to proti slunci a stejně zítra tam jdeme." Druhý den jsem je už viděl hořící z nábřeží v Hobokenu. Přesto všechno jsem si New York zamiloval. Chtěl jsem se tam vždycky vrátit, což se mi podařilo nasledující rok v červnu a od ledna 2004 studuji angličtinu v Brooklynu v Bell Language School. Nebydlíme sice v NYC, ale máme ho přes řeku, takže jeho atmosféru mohu každý den vnímat.
Včera byl poslední den ve škole, kdy učil Chris. Od příští session už bude v jiné škole v Bronxu. Chrise jsem měl moc rád a vím, že na něj nezapomenu. Byl mezi prvními lidmi, s kterými jsem se setkal ve škole, máme podobné názory na svět, jsme podobného věku a jsem mu vděčný za to, co mě naučil. Bohužel teď zůstává ve škole už jen Carla, která je fajn. Ostatní učitelé za moc nestojí. Naučí, to ano,ale jsou to suchaři.
Chris, I don't know if you're ever going to read this, but I want you to know that it was my pleasure to meet you. I learned more from you than English. I don't want to be pathetic but I really miss you already. It will be boring without you at the school. I hope we'll be in touch and we'll go for beer sometimes.