Monday, September 13, 2004

Den "Blbec"

Začalo to hned ráno s naší domácí. Ona je kapitola sama o sobě a rozhodně se chystám něco o ní napsat. Opět mě ráno probudila a to v 5:55, dnes, když jsem nemusel do školy. Zametala, ale to takovým způsobem, že se nám chvěly dveře. Bohužel nic neobvyklého. Chystal jsem se jít prát, ale potřeboval jsem hotovost. Ve Walgreens je možné dostat cash back - hotovost nazpátek. Jenže už jsem dlouho nevybíral a zapoměl, jak se to vlastně dělá. Samozřejmě jsem se spletl a hotovost nedostal. Jen jsem zaplatil nákup a říkal si, že asi tuto službu zrušili. Šel jsem zkusit štestí do bankomatu, ale bohužel. Já ten jejich systém výběrů z bankomatů ne a ne zvládnout a to jsem dělal na kartovém centru České spořitelny. Vládíku, nemáš ze mě asi radost! Uvědomil jsem si, že mám vlastně svoji hotovost doma a nebude problém ji použít a později se zeptat Jesseho, jak vlastně vybrat cash back. Dovlek jsem se do prádelny i s mohutnýma rancema špinavého prádla, přičemž se mi vozík, na kterém jsem rance vezl, po cestě převrhl. Mimochodem, na zpáteční cestě znova. V prádelně nastal doslova horor. Nejenže to bylo drahý jak s...., ale ještě jsem v sušičce zničil naše polštáře a deku. Hotovo. Abychom měli na čem spát, šel jsem koupit nové, ovšem tam se vyskytl další problém. Pokud platíš kreditkou, mají tady někteří obchodníci minimální limit útraty. Ano, hádáte dobře, byl jsem pod ním. Řekl jsem prodavačce, ať tedy použije moji kartu jako debetní, čímž jsem jí totálně rozhodil a holka nejdřív vůbec nevěděla co dělat. Šla se někam radit, s mojí kreditkou v ruce z čehož jsem byl zase rozhozený já. Nikoho nesehnala a jak byla mimo, nakonec stejně provedla transakci jako kreditní, i když mi do ruky vrazila přístroj na zadání PIN. Já koukal na dispej a čekal, kdy mě to vyzve k akci. Akčnější však byla ona, vzala mi strojek z ruky s tím, že je to v pořádku. Asi vůbec nevěděla co činí, protože PIN jsem nezadal a transakce byla schválena. Doufám, že pak neměla kvůli tomu problém. K završení mého báječného dne, jsem šel znovu do Walgreens pro cash back vybaven radou od Jesseho, co mačkat za typ transakce. Mačkal jsem krásně s pocitem, že se mi dnes konečně něco podařilo a nejsem úplný trouba, ale ouha. Transakce nebyla schálena. Respektive, prodavač řekl, že to nejde ať to zkusím znovu. A znovu nic. To už se mi podařilo vytvořit za sebou frontu asi 8 lidí. V okamžiku, kdy prodavač volal vedoucího ke zrušení mého nákupu na pokladně, což já vůbec nepožadoval, mě něco osvítilo a já si vzpoměl, co dělat. Myslím, že všichni si oddychli. Pelášil jsem domů se zastávkou v čínském bistru, kde mi pro změnu nerozuměli, že chci jen sojovou omačku a ne kachní. Nevím, jestli mám tak blbou výslovnost, že nejde rozeznat "soya" a "duck". Já nakonec hrdě odcházel se svýma nudlema a sojovou omáčkou, když tu mě ještě zastavila místní postavička žebráka žadonícího o čtvrťák. Chtěl jsem říct, že nemám, ale pak mi něco řeklo, třeba bude mít radost. Dostal čtvrťák a já udělal dobrý skutek.