Monday, December 19, 2005

Hostina

Tak jsem se konečně dočkal. V sobotu jsme se sešli u nás na opožděné oslavě Thanksgiving, kterou jsme spojili s vánocema, protože Sallie a Mush tu nemohou být příští týden. Maminka a Michael samozřejmě přijdou na Štědrý den. Bylo nás 7, protože přišla i Ikuko. Já jsem týden předtím finišoval s cukrovím. Chtěl jsem ho mít hotové už teď, což taky nakonec bylo. Nemám tolik druhů, kolik jich vždycky dělala mamka, ale i s těma nepečenýma je to 7 druhů. V úterý jsme koupili krocana, měl 17 liber, protože menšího jsme nesehnali. Já ho ale mám moc rád a vůbec mi nevadí, že ho budeme jíst ještě celý týden. Jinak bylo jídlo obvyklé.
Začaly mi taky prázdniny. Dneska ještě hlídám Isae a pak i on jde na prázdniny dřív, protože letí na Hawai.

Finally. We gathered at our house on Saturday for a belated celebration of Thansgiving that we put together with celebration of Christmas, because Sallie and Mush cannot make it next weekend. Mom and Michael will definetely come for Christams Eve. Seven of us were here altogether, because my friend Ikuko also came. I tried to finish making Christmas cookies last week. I wanted them to be ready for the celebration and I succeeded. I don't have as many kinds of them as my mom has always had, but I have 7 kinds including non baked cookies. We bought a 17 pound turkey on Tuesday, because we coudn't get a smaller one, but I love it and don't mind eating it the entire week after.
In addition, my vacation started. I'm babysitting Isai today, but he is also going on vacation early, because they fly to Hawaii on Tuesday.