Monday, March 07, 2005

Jedna vlaštovka...

ještě jaro nedělá. A tak zatímco se celá Evropa a potažmo Česká republika potýká s novým přídělem sněhu a s mrazy, za které by se prosinec či leden nemusel stydět, my jsme se dočkali aspoň jednoho jarního, příjemného dne. Po týdnech mrazů a sněžení, dnešní teplota kolem 19˚C potěšila, myslím, téměř každého. Bohužel, je to jen první a podle předpovědi počasí nejméně na týden jediný jarní den. Už zítra mají teploty klesnout někam k 5 nad nulou a později zase pod nulu s možným sněžením. Tak si na jaro musíme počkat. Pamatuji si, že i loni na den Sv. Patrika, což je 17. březen, sněžilo a já, protože to byl můj první rok tady a nemohl jsem si nechat ujít průvod, jsem nastydl. Teď už mám nachlazení nebo možná i chřipku za sebou. Už jen pokašlávám. Jesse však na tom není nejlépe. Poté, co si v pátek myslel, že už je vše v pořádku a ustrojil se jen do košile s krátkým rukávem, v sobotu se mu to nehezky vrátilo s horečkou k 39˚C a ještě ani v neděli nebyl úplně v pořádku. Teplota ustoupila, ale zacpal se mu nos a tak nemůže pořádně dýchat. Jo, jo, jak se říká "Frajeřina nezebe a malé boty netlačej." Snad se konečně poučí, protože na mé rady rozhodně nedá.
Chtěl bych všem, kdo si vzpomněli na mé jmeniny, poděkovat za přání ať už poslaná klasickou poštou či jako e-card. Abych řekl pravdu, díky okolnostem, jež jsem popsal dřívěji, jsme to nijak neslavili. Tady stejně kalendář se jmény není, tak lidé ani nevědí, že nějaký svátky existují. Však já si to vynahradím o narozeninách.