Saturday, May 27, 2006

Zmrzlina

Léto se blíží a tak je čas zmrzliny. Ve středu nám jeden ze studentů v Bell School udělal velkou radost, protože jakožto majitel zmrzlinového vozu nám nabídl zmrzlinu zadarmo. Pro celou školu. Velice pěkné gesto, zvlášť když jedna porce stojí od 1.75 do 4 dolarů. Pro jednotlivce téměř nic, ale pro něj to bylo tak, že rozdal zmrzlinu asi za 200 dolarů. Málokdo by to udělal.
A tak když o půl dvanácté zmrzlinář přijel, letěli jsme všichni pro zmrzlinu tak rychle, že já jsem si zapoměl vzít foťák. Když jsem si pro něj došel, stáli ve frontě už jen učitelé a Yoko, která pracuje v kanceláři školy.

Tohle je majitel. Chlapík z Turecka jehož jméno je pro mě záhadou.

A pak je tu ještě Michael, učitel, který mě neučí a jeho "banana split".

No a nakonec moje maličkost, už bez zmrzliny, a Lorenzo, Ital, který, pokud si dobře vzpomínám, ani zmrzlinu neměl, což na na itala divné, ne? Mimochodem, Lorenzo odchází studovat na univerzitu, něco okolo létání a ani se se mnou, syčák, nerozloučil!

Já vím, vypadáme tak trochu jako "sestry Alanovy" s podobnou barvou trička, ale co?