Tuesday, April 18, 2006

Návštěva mlýnu

Jak jsem psal, ve čtvrtek jsme Jesse, babička a já vyrazili na výlet. Nejdříve to byla ona farma a pak historický mlýn - the Clifton Mill. Jeho historie je na poměry Spojených stýtů docela dlouhá a doporučuji, aby jste klikli na odkaz, který vám ukáže oficiální stránky a hlavně fotografie z vánočního období, kdy osvětlení mlýnu je téměř neuvěřitelné. Prohlídka byla za dva dolary, ale my jsme ji nepodnikli, protože by to bylo namáhavé pro babičku a já už viděl podobná zařízení ve skanzenu na Veselém Kopci, který také vřele doporučuji k návštěvě. Celý den jsme pak zakončili typicky po americku - návštěvou nákupního centra, protože babička trvala na tom, že si musíme něco koupit na sebe. Já si nejdříve vůbec nemohl vybrat a byl jsem zoufalý, protože i když jsem jí říkal, že mi to nevadí, že se mi nic nelíbí, ona se prostě nehla z obchoďáku, dokud jsem si něco nevybral. Nakonec jsme si s Jessem nějaké ty hadříky koupili a od ní to bylo velice milé a laskavé.
Pro mě byla dovolená vskutku jako návštěva v nebi, protože jsem nemusel nic vařit, mít nádobí, každý den jsme měli báječnou snídani - biscuits a gravy, na které se Jesse celou dobu předtím těšil. Je to jídlo typické pro Midwest a u nás je skoro nemožné si ho dát v restauraci. Občas ho děláme doma, ale od babičky je, no přeci jako od babičky. A v neposlední řadě, nikdo nás neotravoval a nebudil hlukem. Domů jsme vyjeli v sobotu asi o půl šesté ráno a tentokrát jsem řídil já. Jako obvykle, zastavili jsme se ještě na snídani, která tentokrát byla super a do Jersey City dorazili kolem šesté večer.