Wednesday, October 13, 2004

3-0

Sledoval jsem i třetí, poslední prezidentskou debatu a podle mě debaty skončily 3-0 pro Kerryho, i když při druhé debatě bylo jeho vítězství velmi těsné. Otázkou stále zůstává, co to udělá s Američanama. Během této poslední debaty se mi Bush jevil opět hodně nervozní a stažený, úsměvy, které se snažil dokola rozdávat, byly značně křečovité. Zbývá nám pouze nějakých 20 dní do voleb. Američané sami si určí svoji budoucnost na další 4 roky. Vyhrají domací témata nebo zahraniční politika? Abych pravdu řekl, nevím co více trápí Američany jako celek. Vím, co trápí lidi kolem mě a to jsou především domácí záležitosti. Jenže New York není typická Amerika. Kdybych mohl volit, pro mě by bylo třeba důležité, co Kerry řekl o víře a náboženství. On je věřící a byl vychováván jako katolík, ale má respekt ke všem lidem, ať už věří v cokoliv nebo nevěří vůbec. A prezidentova víra nemůže ovlivňovat jeho konánív úřadě.
Každopádně se těším, až bude po všem. Ať už vyhraje kdokoliv. Můj výběr znáte.