Saturday, November 05, 2005

Jak ten čas letí



Týden je pryč a tím i týden mého volna, jenže to vůbec nepociťuji, že bych nějaké volno měl. Neměl jsem ani chvilku pro sebe a tak jsem ani neblogoval. V pondělí byl totální zmatek, který způsobil Jesse, ale o tom psát nebudu. V úterý na nákup potravin, ve čtvrtek jsem byl u Jesseho maminky na masáži, což bylo fajn a v pátek jsem jel na nákup nějakých věcí pro domácnost. Každý den jsem pak o půl druhé jel do NYC za prací. Prostě takový roztrhaný týden. A to nemluvím o úklidu a vaření. Naštěstí počasí nám ukázalo svoji vlídnější tvář a bylo příjemně teplo. Babí léto.
V pondělí zemřela Rosa Parks, která je nejen pro Afro- Američany něco jako Jan Hus pro Čechy. Je to žena, která během rasové segregace v USA odmítla uvolnit sedadlo v autobusu vyhražené pro "bílé", byla zatčena a tím se rozpoutala obrovská vlna hnutí za lidská práva, které nakonec vedlo ke zrušení oné segregace. Ovšem současný prezident, který dal několikrát najevo, jak málo ho zajímají lidská práva, dal raději přednost obědu s Charlesem a tou paní, která přicestovala s ním před účastí na smutečním rozloučení . Nebyl to oficiální oběd, protože ještě ten den měli oficiální večeři. Jak by se taky Mr. B staral, když to nejsou jeho voliči, že? A pak taky, tento prezident má nejnižší podporu mezi Afro- Američany v historii. Pouze 2% ho podporují!!! Doufám, že jednou historie spravedlivě zúčtuje s tímto prezidentem. Ovšem i historie se dá zmanipulovat. Myslím, že my v Česku o tom něco víme.