Thursday, November 24, 2005

Happy Thanksgiving Day



Happy Thanksgiving Day to all our friends and to families either in the United States or in the Czech Republic. I'm watching Macy's Thanksgiving parade live from New York City on NBC, unfortunately, alone. Jesse has to be at work. We'll celebrate Thanksgiving day later on, because we're invited to Sallie and Mosh's house on Saturaday.
Vánoční atmosféra už vypukla naplno. Včera večer, když jsme se vraceli s Isaem domů, čtvrť, kde on bydlí, byla rozsvícena všemi možnými světly, v různých newyorských parcích jsou rozsvěcovány vánoční stromy a moje oblíbená rozhlasová stanice 106.7 LiteFM začala hrát nonstop vánoční písně a melodie. Škoda, že taky nehrají něco od nás z Česka. Já jsem včera bohužel zapoměl foťák doma, takže nějaké obrázky přijdou později. Také se pomalu připravuji na vánoční pečení. Včera jsem nakoupil v česko- slovenském obchodě v Queens a jsem připraven, i když je brzo, já vím. Na druhou stranu, advent začíná už tento víkend a takže určitě už budeme dělat nějakou výzdobu. Užijte si předvánoční čas v klidu, bez zbytečného běsnění a stresu. Udělejte si svařáka, zapalte vonnou svíčku, ztlumte světla a buď si čtěte hezkou knížku nebo si pusťte nějaký vánoční film.