Tuesday, December 26, 2006

Pohodové vánoce

Tak jsem si včera konečně užíval pohody a klidu po tom všem shonu a běsnění před svátky. Trochu jsem si to zavinil sám, protože jsem se vším čekal na poslední chvíli a pak jsem zjistil, že mně toho času už moc nezbývá. Takže včera, kdy Jesse byl bohužel v práci, jsem si trochu přispal a spal až do 10:30 což se mi nestalo snad půl roku. Potom jsem si udělal grog a dal si vánočku a pustil krb a nějakou tu vánoční hudbu pro atmosféru.

A jak jistě víte, tady se rozdávají dárky ráno 25., kdy jsou všichni ještě v pyžamu, tak i já jsem se tentokrát držel tohoto zvyku a zůstal v mém vánočním pyžámku, které jsem dostal od Ježíška den předtím.

A aby ta vánoční atmosféra byla co nejlepší, protože já jsem perfekcionista, vše bylo nazdobeno den předem tak jak jsem byl zvyklý, když tu výzdobu dělali doma moji rodiče.