Saturday, February 17, 2007

Blog

Tak jsem byl dneska donucen změnit účet u blogger.com a tím i přístup na můj blog a taky nějaká nastavení. A já změny nesnáším. Odolával jsem s tou změnou strašně dlouho, možná i půl roku, ale dnes už nebylo vyhnutí. Člověk se něco konečně naučí a je relativně s tím spokojen a pak je donucen to změnit a začít prakticky od začátku. Asi nejhorší pro mě je, že se mi tam objevily komentáře a nevím přesně, jak je znemožnit. Kdyby lidi byli normální, tak bych se tím vůbec nemusel zabývat, ale protože mezi námi existují pořádná hovada, která si pletou diskuzi s urážením, nechci mít na svém blogu možnost přidat komentář. Stačí se někdy podívat na stránky internetových novin a na komentáře k některým článkům a jednomu se chce občas zvracet.
Taky jsem chtěl psát o něčem zcela jiném a přidat nějaké fotografie, jenže je nemůžu zmenšit. Program, který jsem až doposud používal, najednou na našem počítači není, Jesse!!! Tak až to můj IT vyřeší, vrátím se s novým článkem a fotkama.
Možná už zítra....???