Thursday, September 21, 2006

Lost in Lost

Není lehké si tady vybrat z toho obrovského množství serálů, které se na vás valí denně z obrazovky. A může se dost dobře stát, že sice koukáte na pilotní díl nového, jenže pak to musíte přepnout kvůli jinému, který už sledujete delší dobu a nechcete si nechta ujít další díl. A to přesně se stalo mně se seriálem Lost vysílaným na stanici ABC.
Sice jsem viděl úvodní díl, respektive jeho začátek, jenže pak jsem přepnul a už ho nikdy v premiéře nesledoval. A vlastně hodně dlouho se o něj ani nezajímal. Až během druhé série někdo přinesl do školy DVD s první sezónou, protože občas sledujeme i filmy v rámci výuky, teprve tehdy jsem tomu seriálu úplně propadl. Naposledy mě z těch vážných seriálů takhle zaujala Akta X.
A protože vím od Káji a pak i z netu, že televize Nova začala tento seriál vysílat, tak ho vřele doporučuji všem, kdo mají rádi tajemno, záhady a napětí. Včera jsem dokoukal druhou sérii na DVD a je na co se těšit. Přestože první sezóna je o něco lepší než ta druhá, jak to většinou bývá, je stále co sledovat a stále vás tvůrci udržují v napětí a občas přijdou i s neočekávaným obratem v ději. Víc ale prozrazovat nebudu, stejně je možné, kdo chce, si najít všechno na internetu, ale kde pak bude to napětí a očekávání, když je vše prozrazeno dopředu.
ABC začne uvádět třetí sérii od 4. října a jsem velice zvědavý kudy děj povede, zejména po závěrečném dílu předchozí sezóny.
Mimochodem, na českých stránkách toho seriálu bylo uvedeno, že druhá série vyjde na DVD v USA začátkem října, což není úplně přesné, protože vyšla už 5.září. To jen pro skalní fandy.