Monday, February 21, 2005

Constantine

V pátek jsem byl opět po dlouhé době v kině. Pozval mě můj bývalý spolužák z Bell school, který na konci minulého roku přestoupil na jinou školu. Už v době, kdy jsme seděli v jedné třídě mě několikrát zval a já se vždy omluvil, že nemůžu. Tentokrát jsem kývl a tak jsme si dali sraz před Loews Theater kousek od Times Square. Já vybral film. "Constantine", ve kterém hlavní roli hraje Keanu Reeves. Film měl minulý víkend premiéru v USA a skončil druhý ve víkendových tržbách za filmem "Hitch" s Will Smithem v hlavní roli. Vydělal $30.5 milionů dolarů. Tolik statistika pro zajímavost. Příběh je jasný od začátku do konce a nikdo není na pochybách, že nakonec vše pro hlavního hrdinu dopadne dobře a on zachrání lidstvo. Constantine je muž, kterému bylo dáno do vínku vidět věci druhými lidmi neviděné, ale nejsou to věci příjemné. Smrt a zlé duše. Později jako exorcista zabrání příchodu zla na zemi. Nechci prozrazovat více. Film je plný speciálních efektů, má spád a párkrát i lekavé scény, ale žádný mimořádný zvrat nebo něco, co by vzalo dech. Pro ty, kdo jsou fandové Keanu a mají rádi takový typ film, doporučuji. Ovšem, nečekejte nic ve stylu "Matrix".
Mimochodem k té včerejší sněhové bouři. Sněžilo, sněžilo dost, ale nic tak divokého jak to zpočátku vypadalo to nebylo. Asi 15cm hodně těžkého, mokrého sněhu, který stejně pomalu roztává, protože teplota se držela přes den nad nulou.