Monday, February 20, 2006

Všehochuť

Tolik se toho děje, k čemu bych se rád vyjádřil, ale kde vzít čas. A tak jsme se zatím dozvěděli, že "Velký bratr" nás skutečně sleduje, což já jsem tvrdil dávno, ale byl jsem nazýván konspirátorem, že VP nasypal pár broků do svého kámoše a snažil se celou věc jak se patří ututlat, za což by se nemuseli stydět ani v bývalé SSSR a také, že je "nebezpečné" pro americkou demokracii obléknout si tričko s osobním vyjádřením do Kongresu. Ovšem tam se ukázalo, že ne všichni jsme si rovni a někteří jsou si rovnější, hlavně když jsou na té správné straně. Kritika prezidenta je přípustná tak dlouho dokud s ním souhlasíš. A celý ten humbuk okolo karikatur. Jestli měli muslimové nějaké moje sympatie, tak teď je docela ztratili. Jasně ukázali, že vlastně jsou to, co bylo v těch karikaturách. Další důkaz, jak je kterákoliv víra slepá a ve své podstatě netoleratní. To, že Klaus vetoval zákon o registrovaném partnerství se dalo čekat. On je konzervativec hrubého zrna. Co jsem ale neočekával od pana profesora, bylo jeho vyjádření k celému zákonu, ze kterého čišela osobní nenávist a homofobie. To bych spíš očekával od poslanců za lidovou stranu, kteří a zejména jeden z nich, jehož jméno si nepamatuji, prosluli svými výroky na hraně nejen slušnosti, ale i zákonosti nebo od M. Bendy.
Samozřejmě, že sleduji olympiádu a i když jsem se obával přenosů stanice NBC po zkušenostech z letních her, musím uznat, že je to tentokrát daleko lépe profesionálně zvládnuté. Není to jen o amerických sportovcích, ale i o těch ostatních. A tak jsem viděl Kačenku N., když si doběhla pro stříbro, Lukáše B., který dosáhl stejného umístění, volný program Tomáše V. a i zápas našich hokejistů s Finy a bohužel i ten zákeřný zákrok na Jágra. Velice se mi líbilo slavnostní zahájení a Italové se hostování ujali více než dobře, lépe než Řekové v létě. Mimochodem, ten manager, který spetl startovní listinu pro štafetový běh mužů, by neměl být vpuštěn do republiky.
Přináším pár zimních fotek z New Yorku.