Monday, December 20, 2004

Zimní čas

Dneska máme skutečně první zimní den. Teplota v noci klesla až na -13°C a přes den je stále kolem -10°C. Taky trochu sněžilo, ale to skoro ani není vidět. Bohužel, den před Štědrým dnem se má oteplit až na +15°C. Vánoce na sněhu rozhodně u nás nebudou. Možná v Ohiu kam letíme 25.12. na pár dní navštívit Jesseho babičku. Dárky mám už nakoupené a výzdoba je v rámci možností hotová. Koupili jsme letos umělý stromek. Nebyl jsem z toho zrovna nadšený kvůli chybějící vůni jehličí, ale to je nahrazeno větvičkama. A večer, když stromek rozsvítíme, je to super. Naše domácí odjela na svátky za příbuznými do Georgia. Konečně!! Slibovala to 14dní, ale jako bych ji neznal. Samozřejmě odjížděla s velkou parádou ve tři ráno, abychom o tom věděli a nebyli na pochybách.
Během víkendu tu byl v NYC na návštěvě Jesseho bratranec. V sobotu jsme nejdříve byli v kostele na představení o narození Krista. Jesse trpěl a tak jsme odešli předčasně. Mně se to docela líbilo, já to bral jako muzikál. Poté jsme se s nimi sešli na Ground Zero, k New York Stock Exchange a chtěli jít na Empire State Building. Jenže. Doba čekání byla neuvěřitelných 120 minut. Nemohli jsme čekat, protože jsme měli rezervaci ve Vatanu. Po večeři jsme se šli podívat na Vánoční strom na Rockefeller Center a k Macy's. Oni šli nakupovat. Macy's má nádherné vánoční výlohy letos věnované filmu "The Polar Express".
Na Štědrý večer máme hosty. Bude nás celkem 7 a jasně jsem dal najevo, že ten večer bude český. Klasická večeře, kromě kapra a dárky večer. Teď jdu ještě upéct jeden druh cukroví, už ho mám v ledničce.
Krásný poslední předvánoční týden.