Wednesday, November 21, 2007

Tak jsem konečně dostal všechny svoje uniformy a tak vám tu mohu nabídnou obrázek jak vypadá student, v tomto případě já, v Hudson County Community College obor kulinářské umění. Podotýkám, že jsem je nedostal, ale zakoupil, jenže jsem na ně čekal víc než dva měsíce. Mám teď taky na pár dní odpočinek od školy, protože den Díkůvzdání je ve čtvrtek a tak nemáme školu. Od vaření si ale moc neodpočinu, protože jako správný student kulinářství budu vařit večeři na Díkůvzdání. Oproti loňsku, kdy jsme byli s Jessem sami, letos máme hostů požehnaně. Celkem by nás mělo být sedm určitě a možná až devět. A to už je něco krků nasytit. Nic přehnaně komplikované dělat ale nebudu, protože k tomu nemám jednak prostory na vaření a pak ani na skladování. Takže bude jako obvykle krocan, kterého i letos Jesse dostal v práci, pak šunka, hovězí polévka s játrovými knedlíčky, pro maminku krémová houbová polévka a asi nějaká zapečená zelenina, bramborová kaše, zelenina, domácí rohlíky, jablečný a brusinkový koláč a možná ještě něco navíc. Docela dost práce, ale mám už dnes volno a tak začínám s předstihem. Tak hurá do toho.